Látogatóim

2010. május 25., kedd

Évzáró és táskavarrás





Elérkezett az évzáró az oviban, nagyon aranyosak voltak ahogy a verseket mondták, ilyenkor mindig megerősödök abban a hitemben, hogy imádok anya lenni. Ezek a tulipánok (hucut Gergő kisfiam máshogy nem volt hajlandó mosolyogni csak mint egy kisegér) az óvónéniknek készültek. Nagyon egyszerű elkészíteni. Hurkapálcára erősítettem őket és a virágogok által kedvelt szalaggal tekertem körbe, nagy előnye, hogy nem fogja össze a kezeket a krepp papírral szemben. A dadus néni pedig a legjobb dadus x-szemes képet kapta. Nem tökéletes, de nem volt időm finomítgatni :-(








Elkészült életem első foltvarrott táskája. Nem volt könnyű és választhattam volna kék bélést én balga, de sebaj, prototípusnak jó lesz. Nekem nagyon tetszik!A külső zseb a legjobb rajta, szándékosan halacskás, hogy méginkább tengeri legyen, hiszen nyárra készítettem.

1 megjegyzés:

  1. Ez a kis Gergő nagyon huncut tekintetű, kinézek belőle egy kis csibészséget. :) Lám leszedte az összes tulipánt a kertből. :)

    Tök jó lett a táskád. Gratulálok!

    VálaszTörlés