Látogatóim

2010. június 3., csütörtök

Párnák


Párna varrsára adtam a fejem. Az első példány egy flic-flac (square dance, táncoló négyzetek) technikával készült. Nagyon tetszik és egyáltalán nem nehéz, pedig első pillantásra igencsak nehéznek tűnik. Lényeg a pontosság. Szerintem nagyon jópofa dolgokat lehet így készíteni, játszva a színekkel. Alul cipzárral zártam, úgy éreztem ez illik hozzá.

Második művem japán hajtogatós technika, korábban már készítettem így egy kozmetikai táskát is. Kicsit fel van turbózva azzal, hogy a közepére egy csillagminta lett készítve. A tűzés arany színű cérnával nagyon mutatós lett, csak a fotón nem látszik sajnos. Ennek a párnának az ötlete Marianntól származik!
Mind a két párna belsejét is én készítettem, erre külön büszke vagyok :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése