Látogatóim

2010. szeptember 26., vasárnap

Hardanger csillag

Elkészült az első hardanger csillagocska, ami egy karácsonyi sorozat első tagja. Lena spezial újásgból van a minta, amit anyutól kaptam, mivel imádom a hardangert és magyarországon nem nagyon foglalkoznak vele, legalábbis nekem úgy tűnt.
Terveim szerint mind a három csillagot megvarrom és utána variálva a színeket és a hímzővásznakat egy sorozatot készítek és felkerülnek az idei karácsonyfánkra. Meg is vettem szombaton az arany és ezüst színű hímzőfonalat és zöld, piros hímzővásznat hozzá. Persze tudom, hogy perlével hímezve szabályos és szebb is, de én nem szeretek vele dolgozni... Egyébként ez lesz az egyik pályamunkám Tiffany-andi játékára.
Remélem hamarosan több csillagot is mutathatok, de előtte egészen biztos, hogy egy hóember fog elkészülni, ami szintén a szombati szerzeményeim része. A többi titok.... :-)))))))))))
Ha valakinek tetszik a csillag és szeretne hasonlót készíteni, itt megnézheti a különböző öltésfajtákat annyiszor lejátszva magának ahányszor csak akarja.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is szemezgetek újabban a hardangerrel, csak sajna most nincs rá semmi időm. Szép lett a csillagod, várom a többit is. És a hóemberkét, meg persze a titkos dolgokat is. Megnéztem az öltésfajták oldalát, amit írtál, el is mentettem magamnak.

    VálaszTörlés