Látogatóim

2009. november 6., péntek

Büszkeségem







Végre elkészült a hajtogatott ollótartóm, melynek ötletét a www. folt-varras.hu oldalon találtam. A4-es méretből hajtogattam, és egyenes pánttal szegtem (hurrá!!! megspóroltam a ferde pánt készítést, amit utálok, készen venni pedig drágállom).Már régóta vágytam egy ilyenre, mindig problémát okozott az ollóim tárolása, főleg utazáskor, mert féltettem az élüket. Ezért is kutattam fel ezt a kis remekművet!






Ez a másik büszkeségem, hétfőn fejeztem be. A család minden tagjának megvarrom, ez az első Ádám Manókámnak, a pelusos macival a fa tetején. Gergő fiam még nem választotta ki, hogy melyik mintával szeretné a zsákocskáját, de a listát már leadta, mit tegyen majd bele a Mikulás. Vonatokat minden mennyiségben, fordítókorongot, tintit (fürdővíz szinező rettenet), Villámot a verdákból Matukával karöltve és holnap estig sorolhatnám a vágyakat... Há..á...át.... nekem is lenne pár ötletem, aminek nagyon örülnék, de vajon elég jó voltam? Nos december 6-án kiderül és ígérem megírom :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése