Látogatóim

2010. augusztus 26., csütörtök

Új munkák és családtagok

Bemutatom nektek Praclit az Istentelenül kócos és Bibit a nagyon kis barátságos tengerimalacainkat. Vasárnap érkeztek hozzánk és nagyon örülünk nekik. Jelenleg hat hetesek és mind a ketten nőstények. Kedvenc szórakozásuk az ugrálás és a fogócska. Imádják a kígyó uborkát és a napraforgómagot. Egyre jobban kézhez szoknak és már megismernek minket!!




Elkészült a beígért strandtáska is. Nagyon jól sikerült, négyünknek minden belefért a törölközőktől kezdve a homokozó és fürdőjátékokig. Ragasztós frízzel készült, mert ugye nem tűztem és nem lifeghet az első mosás után kedvére a bélés...
A gombokat az anyagon lévő pöttyök színeiből magam készítettem zsugorkából. A füle pedig heveder, hogy erősebb legyen. Imádtuk egész nyaralás alatt!!
Elkészült életem első hátizsákja is. A kezdeti patchwork próbálkozások alkalmával készített Zsuzsi baba lett a minta és életem első szalaghímzéses próbélkozása ez a rózsacsokor is. Van még mit fejlődni, de kezdetnek szerintem nem rossz.
Szerintem ovis táskák készítésébe kezdek. Arra tökéletes a szabásminta és külső betétnek pedig az ovis jeleket fogom használni. Már csak idő kéne rá....
A nyaralás annyira jól sikerült, hogy szegény cicám eddig jutott. De mellé tettem az eredetit is, hogy lássátok milyen édes lesz ha egyszer végre befejezem. A leendő varrós-mókolós szobám falát fogja díszíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése