Látogatóim

2010. október 3., vasárnap

Karácsonyi SAL 1

Bár azt hittem mára készen lesz az első gömböcske, nem lett....Azt hiszem túl nagy fába vágtam a fejszémet, mert fém szálas hímzőfonalat választottam. Az teteszett, arról gondoltam, hogy a csillogása révén leginkább karácsonyi. Olyan szépen csillog, de sehogyan sem sikerüt lefényképezni.

Meg is vettem a hozzá színben illő anyagot és belevágtam. Három nap alatt idáig jutottam, mert bontanom is kellett elszámolás miatt, de ezért a náthám a hibás nem én :-)))))))) A másik nehézséget pedig az okozza, hogy ez a fajta fonal nagyon tekeredik és írtó nehéz vele varrni. Lehet, hogy csak nekem, ezért ha valaki tapasztaltabb a témában és tud tanácsot adni, hálámmal örökké üldözni fogom, mert mindenképpen a fémszálassal szeretném kivarrni ezt a csodás mintát!!

1 megjegyzés:

  1. Egyszer azt olvastam a Keresztszemes Magazinban, hogy a fémszálas fonalakat be kell kicsit szappanozni, akkor jobban csúsznak és könnyebb velük dolgozni. De én őszintén szólva még nem próbáltam ezt ki, így tapasztalatom nincs ezzel kapcsolatban.

    VálaszTörlés