Látogatóim

2010. október 3., vasárnap

Szülinapi játékom!

Határidő: Október 29.
Blogom most ünnepli első szülinapját, ezért szülinapi játékot hirdetek.
A nyeremények fényképezése még folyamatban van, de hamarosan megmutatom.
Lesz közte patchwork, keresztszemes és egységcsomagok.
Feltételek: Ennél a bejegyzésnél kell jelentkezned, hírdesd a játékot a blogodon.
Extra: aki egy 4 soros versikébe foglalja a blogomról a vélemyénét, annak a neve duplán kerül a kalapba és egy kézimunkaolló tulajdonosa lehet, amit külön sorsolok ki.
Köszönöm, ha játszol velem!

43 megjegyzés:

  1. Én vagyok az első jelentkező! :-)) Mindjárt kihírdetlek 'nálam' is :-)))
    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  2. Ányinál láttam a felhívást a játékodra,gondoltam jelentkezek én is,eme verset szerkesztettem hirtelen:

    Évfordulós blogja van ennek a lánynak
    Nem is másnak,mint kreatív Verának
    Három férfi oldalán
    Varr sok patchwork-öt,no lám!
    Sok hímzést is készít ujja
    /bár nem tudom,milyen a hátulja:-)/
    Alkosson sok szépet a világra
    felveszem a bloglistámra....
    Munkáidhoz szeretettel gratulálok
    és boldog szülinapot kívánok!
    Emőke

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen játszom én is. És még sok szülinapot kívánok a blogodnak :-))

    VálaszTörlés
  4. Szuper a versed TheE. Art, kétszer kerülsz a kalapba! Ányi, Andi köszi a jelentkezést nektek is.

    VálaszTörlés
  5. Én is jelentkeznék. Verselni nem tudok, de boldog blogszülinapot kívánok! No, ez mégis rímesre sikerült. :-))

    VálaszTörlés
  6. Veronika,
    aki a kézmimunka hódolója,
    szépségeket alkot,
    kivánok neki boldog blogszülinapot!

    Sok szép kézimunkázást kívánok neked és örömöt ,ráadásként pedig kedves barátokat,akik szintén hímeznek és varrnak.:)
    Ezennel benevezek a játékra.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia,
    Gratulálok, szeretnék én is veled játszani!
    Nézz be hozzám én is játékot hírdetek!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok! :DD Versben béna vagyok, de szívesen játszanék veled.

    VálaszTörlés
  9. Mivel költő nem vagyok,
    így csak rímet faragok;
    de az is inkább kín,
    mint igazi rím...

    Gratulálok,és szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Veronikának:
    Tűvel bánni nehéz dolog,
    De Te ezt mégis megoldod.
    Én elötted ezért fejet hajtok,
    Rendszeres olvasóddá válok.
    Csuda szépeket alkottál,
    Mutasd az ajándékokat már!!!

    Írta: Kaszilva
    http://kaszilva.blogspot.com
    Gratulálok, és játszani szeretnék.

    VálaszTörlés
  11. Igen, igazatok van, este fényképezgetek, csak még nincs kész minden, sorry :-(

    Örülök, hogy játszotok velem és hogy ilyen szuper versek születnek.

    VálaszTörlés
  12. Szia Veronika!
    Szeretnék veled játszani, mindjárt kiteszlek a blogomra, és versikét is rögtönzök :)

    khm, khm

    Veronika csuda blogja,
    olyan, mint egy kincsesláda!
    Van itt minden: patchwork, táska,
    keresztszemes, no meg párna! :)

    /írnám tovább is, de 4 sorosat kértél :))/

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok!
    Örömmel részt veszek a játékodon! :)

    VálaszTörlés
  14. Jópofa kis játék ez,
    melyet mindenki élvez.
    Nem csak a nyeremény csábít,
    hanem a remekek melyeket ujjaid ejtenek,látványának tára......no elég ennyi mára :o).
    Kiteszlek a blogomba is zsuzsihobby.blogspot.com
    Gratulálok a szülinaphoz!!

    VálaszTörlés
  15. Szia! akkor en is jonnek hozzad jatszani :):)

    VálaszTörlés
  16. Jönnék én is játszani:)
    Versontásban nem vagyok valami nagy, ha mégis összejön valami, akkor újra jelentkezem :)
    Neked is sok boldog Blogszülinapot :)

    VálaszTörlés
  17. Én is szeretnék játszani, egyszerűen, vers nélkül :)
    http://szappankonyha.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  18. Még sok sok blogszülinapot!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  19. Grat!Kitettelek blogomba.:)
    Itt a remekem:

    Kézimunka rengeted,
    Csiga zsákon hentereg.
    Blogod szuper,
    Képed sok.
    Ollótartó, rose sal,
    Remélem kisorsoltál.:)

    VálaszTörlés
  20. Keresztszemes, folton folt,
    Szívemben egy mosolyt old.
    Játékodra rímet ontok,
    Hátha ollód felém dobod :)

    VálaszTörlés
  21. Verset sajnos nem tudok,
    de a játékodig és a nyereményhez
    Remélem eljutok!!

    VálaszTörlés
  22. Szióka!

    Boldog szülinapot a blogodnak,
    versemet olvasónak,
    még sok szép munka megmutatónak,
    felém szerencsehozónak.

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Én is játszanék.
    Üdv, Zsani
    p3zsani@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Kolteni nem tudok...:)
    De jatekos kedveben vagyok...:)
    Boldog szlinapot a blognak,
    Es koszonet Veronikanak.:)

    Megis koltottem...:)De jo.:)
    http://betikarauski.blogspot.com/2010/10/jatek-veronikanal.html

    VálaszTörlés
  25. Boldog blogszületésnapot!
    Sajnos versben nem vagyok jó, de azért remélem Fortuna kegyes lesz hozzám így is.

    VálaszTörlés
  26. Kedves Veronika!

    Először is előre is gratula a blogszülinapodhoz!

    Íme a versike!


    Kézműves naplókat fürkészve,
    köztük Veronika naplóját böngészve,
    ötletes alkotásokra leltem.

    Veronika kezei által készítve,
    olykor egy családtag által ihletve,
    táskákat, tartócskákat, hímzéseket láthattam.

    A blogolvasók által bíztatva,
    lelked énekével alkotva,
    örvendeztess még sok blogszülinapoddal!



    Jelentkezek a játékodra, mert nagyon izgik az ajándékaid, hát még az extra ajándék olló és ollóőr!:)
    Remélem nekem kedvez majd a szerencse!
    Gyorsan még a blogomba is kiteszem a játékodat.

    Szép vasárnapocskát!
    Vik

    VálaszTörlés
  27. Szülinapos bloggerina,
    hímez, alkot, nincs itt hiba.
    Isten éltessen sokáig!
    Minden jókívánság számít. :)

    Köszönöm, hogy szóltál, és gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  28. Varázstér ez
    Ahol álmaidból
    Valós tér lesz
    Kincseid reánk bízod
    Segítőül a technikát hívod.
    Isten éltessen hát "Vercsike"
    Téged köszönt e versike!





    Szépek a munkáid,ezentúl az olvasóid közt leszek én is!
    Játékodra jelentkeznék! :D

    VálaszTörlés
  29. Na, skkor én is jelentkezem, visszaadom a játékot:-)

    Véletlenül jöttem ide,
    azt hiszem, hogy maradok,
    csodás kincseket találok,
    kézzel készült darabok!

    (jaj!!!)

    VálaszTörlés
  30. Gratulálok!
    Jöttem játszani!

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Gratulálok és én is szeretnék játszani

    VálaszTörlés
  32. szeretnék veled játszani....
    versikét kihagyom...
    sok puszi
    játékodat hirdetem oldalamon....
    üdv

    VálaszTörlés
  33. Kedves Veronika, éljen soká a blogod! Játszom én is!

    VálaszTörlés
  34. Köszönöm, hogy hívtál
    Tőlem verset várnál
    Blogodnak kívánok
    Nagyon sok látogatót
    Hogy munkáidat csodálják
    Soraidat olvassák.

    Hát ennyit sikerült magamból kicsavarni!
    Játékodra ezennel jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  35. Veronika az én kislányom
    büszke vagyok rá nem tagadom.
    Jó testvér, anya és feleség
    ügyes kezű kicsi tündér.
    Keresztszemes, patchwork vagy hardanger,
    neki egyik sem lehetetlen
    Mit is kívánhatnék, miben öröme még több lenne?

    Édasanyám verse nekem :-))
    Talán még több cérna és kelme?
    De leginkább, hogy boldog legyen élete.

    VálaszTörlés
  36. Nem könnyű a kérés
    (a fejem hasogat)
    ihletem, mint a kérész
    Bezzeg Vera, a tiéd!
    (blogod dugig tele van)
    De indulnom kell a díjért!
    (na tessék, ez se 4 sor, van vagy 6, sőt 7)

    VálaszTörlés
  37. Jelentkeznék én is! Kitettelek a blogomon!

    VálaszTörlés
  38. Jöttem játszani én is. :)))

    VálaszTörlés
  39. Szia! Boldog blogszülinapot és szeretnék én is jelentkezni a játékodra!

    VálaszTörlés
  40. Szia! Gratulálok a blogszülinapodhoz és szeretnék én is játszani. :-)

    VálaszTörlés