Látogatóim

2010. november 12., péntek

Neszeszer helyett varródoboz

Elkészült régóta vágyott varrósdobozom. Belülre se zsebet, se cérnatartó "tölténytárat" nem tettem, mert úgyis csak beledobálom ami éppen kell és így megkíméltem magam egy munkafázistól :-)
Nekem nagy öröm volt az elkészítése, ráhímeztem egy V. betűt , fa varrógép gombot varrtam rá és a cipijánek is vettem díszt. Ebben fogom tartani a kisebb folyamatban lévő keresztszemes hímzésemet és majd varrok még egyet, ami valóban varróeszköztartó lesz. Egy neszeszert is szertenék, de ahhoz még nincs meg az anyagom. Most megyek és nekilátok a karácsonyi SAL 4. gömböcskéjének, hogy estig kész legyen.

5 megjegyzés:

  1. Hű! Nagyon tetszik!!!!Milyen jól mutat és praktikus!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon edes,tarka,vidam lett.:)Gratula.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges lett, gratulálok :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik!!! Szuper dobozt készítettél! Ilyenkor irigy vagyok nagyon a varrótudásra és legszívesebben azonnal varrógépet vásárolnék és nekilátnék varrni tanulni én is...

    VálaszTörlés